poniedziałek, 13 lutego 2012

Co kupić ?

Jaki jest Wasz najgorszy koszmar? 
Mój jest taki: wielka przymierzalnia, jeden sweterek pomarańczowy, drugi bordowy, trzeci czerwony a czwarty niebieski ... i tak dalej i tak dalej ....  i pośród tych wszystkich rzeczy ja sama, biedna, stoję pośrodku przymierzalni, a co gorsze w każdej z tych rzeczy wyglądam tak samo fantastycznie !!!!!  I co mam wybrać ??? No przecież nie kupię wszystkiego, jeść też trzeba .... Jestem sama, samiuteńka, na bezludnej wyspie, bez żadnej przyjaciółki, siostry, koleżanki tudzież pani ekspedientki ( mówi ktoś tak jeszcze? )... dosłownie nikogo, kto mógłby mój wielki ( dodajmy najważniejszy w tej chwili) problem rozwiązać. 
Na szczęście nie tylko ja mam takie koszmary senne, ponoć założyciel portalu Lookmash również :)  
Mało tego, że społeczność zgromadzona na portalu szybko przybiega z odsieczą w takich sprawach życia i śmierci, to jeszcze można świetnie się pobawić przyznając głosy swoim ulubionym stylizacjom. 
Zachęcam do zabawy, świetna sprawa. 


Ps. kliknijcie czasami plusik na moją stylizację :D :D

1 komentarz: