piątek, 9 listopada 2012

Faszyn wywiad - Sylwia Kubryńska

Jak już wcześniej pisałam rozpoczynam nowy projekt - "Faszyn wywiad". Pierwszą ofiarą owego projektu zgodziła się zostać Sylwia Kubryńska, która wykazała się nie lada odwagą i zaprosiła nas do domu.
Zapomniałam jej wspomnieć, że na chwilę z nią zamieszkamy, ale przyjęła to dzielnie. Wszyscy jednogłośnie stwierdziliśmy, że to ja jestem najbardziej zdenerwowaną osobą na świecie we wtorek o godzinie 18.00, koty przyjęły taktykę - a Was wcale tutaj nie ma! Pozostali domownicy postanowili sprytnie przed nami się ukrywać i przed wścibskim obiektywem Szymona.

A o czym rozmawiałyśmy ? No jak to, przecież to oczywiste - było o sexie, pieniądzach, zakupach i znów o sexie, modzie, książkach i tak dalej i tak dalej ....
Wywiad już niedługo będzie można zobaczyć na www.trojmiasto.pl. Obecnie jest na etapie "obróbki" :) A póki co, to kilka zdjęć z tak zwanego bekstejdżu.
Sylwio, mam nadzieję, że wybaczyłaś nam już tę odrobinę demolki w domu, bardzo Ci dziękuję za uroczy wieczór, samochodu jeszcze nie umyłam z sentymentu oczywiście :))

Aaaa i spodziewaj się kuriera... z mopem :D.


Jak zawsze w akcji specjalnej niezastąpiona torba Go2Hel.



Tego wieczoru wiele rzeczy robiłam pierwszy raz w życiu. Na przykład, pierwszy raz w życiu podpinałam mikroport, nie mówić o tym, że dopiero co dowiedziałam się co to takiego jest ....







A mówiłam, żeby mi tej grzywki pilnować .... i co? wyglądam jak Sierotka Marysia ...

Autorem zdjęć jest Szymon Brzóska, więcej jego zdjęć znajdziecie tutaj.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz