wtorek, 22 stycznia 2013

Rok 2013 a bielony stolik ....

Mówi się, że z każdy kolejny rok przynosi zmiany. Często się tak po prostu tylko mówi, niewiele ma to wspólnego z rzeczywistością. Mówimy tak, bo też chyba w głębi duszy liczymy na to, że w końcu, że może to właśnie w tym roku spotka nas coś cudownego, niespodziewanego, rewelacyjnego. Coś innego. 

U mnie akurat Nowy Rok dosłownie przyniósł ogromne zmiany. Spędziłam go praktycznie na walizkach, zmieniliśmy mieszkanie na większe i fajniejsze. A na walizkach Nowy Rok, bo decyzja była niezwykle nieoczekiwana  więc musieliśmy przenieść się do nowego mieszkania w baaaaaaaardzo krótkim czasie. 

Na szczęście nie byliśmy sami w przeprowadzce, okazało się, iż mamy cudowniejszych przyjaciół niż myśleliśmy ( choć myślałam, że raczej bardziej cudowni być nie mogą, a jednak ... :)). 

W ostatnich tygodniach jestem więc pochłonięta urządzaniem nowego mieszkania.... Na przemian z chorowaniem :(( Niestety choroba pokrzyżowała mi strasznie plany, dziś miałam być na pokazie premierowym kolekcji MOHITO .... Bardzo nad tym ubolewam, bo to moja ulubiona Polska marka. 

Na początek pokażę Wam mój stolik w kuchni, na razie tylko stolik a już wkrótce całą kuchnię. 
Jak nabywałam stolik to wyglądał tak: 


Zdjęcie nie oddaje rzeczywistości, wyglądał po prostu tragicznie. Każda nóżka w inną stronę się wybierała, lakieru prawie nie było więc łatwo było się pozbyć resztek. Prawdę mówiąc liczyłam na to, że właśnie będzie  sytuacja tragiczna. Z czystym sumieniem "odnowiliśmy go". Czyli zeszlifowaliśmy, pomalowaliśmy na biały kolor, ale tak aby było to bielone drewno. Teraz wygląda tak: 




Teraz tylko krzesła... albo aż, bo kłopot z nimi ogromny. Nie wiem jakie! Najbardziej podobają mi się takie jak poniżej, ale nigdzie nie mogę ich znaleźć. 


Są podobne, jednak to nie to samo: 


A może Eames Chair ?


Najbardziej skłaniam się do opcji jedno eames a drugie drewniane ze zdjęcia nr 1, ale gdzie je znaleźć? Może ma ktoś jakiś pomysł ? 

Źródło zdjęć: pinterest.com

2 komentarze:

  1. Wiola, tańsza wersja dostępna na dkwadrat.pl

    http://www.dkwadrat.pl/krzesla/krzeslo-p016w-inspirowane-dsw-1257

    OdpowiedzUsuń