środa, 11 kwietnia 2012

Garść inspiracji z sieci

Dziś rano, tak przez czysty przypadek, czytając newsy na The Fashion Spot zbłądziłam do działu - shop. Przyznam się, że nie było to zbyt mądre z mojej strony, bo cały dzień za mym uchem siedział diabełek i szeptał - no zajrzyj tam, zajrzyj .. choć na chwilkę...jeszcze tylko raz, ten ostatni... no co Ci szkodzi .. I zaglądałam. Raz, drugi, a z tego zaglądania zrodziła się lista inspirujących mnie rzeczy :), żeby nie powiedzieć tych które pragnę mieć w swym posiadaniu. Bo kto dysponuje taką kasą, żeby je nabyć, tak już i od razu? ( Mam na myśli zwykłych śmiertelników, nie jakąś tam, dla przykładu podam - Paris Hilton ). Jestem zwierzęciem stadnym i lubię się dzielić, więc również i Wam ową listę prezentuje :). 
















A gdyby było Wam mało dorzucam do niej kilka okazów z Romwe






Gdybyście mieli wybrać jedną jedyną rzecz z tych wszystkich, to którą?

3 komentarze:

  1. sukienka, zdjęcie nr 2

    OdpowiedzUsuń
  2. nie da się jednej :) szpilki, botki i biała bluzka ze skrzydłami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, to też moje typy :)) Nad bluzką ze skrzydłami już pracuję ;)

    OdpowiedzUsuń