środa, 23 lutego 2011

Bucikowe sny ...

Miałam taki sen: wchodzę do pokoju, który ma ściany od góry do dołu zabudowane półkami a na tych półkach buty, mnóstwo butów. Każdy rodzaj w każdym możliwym kolorze. Szpilki, koturny, kozaki, sandały, baletki, jazzówki, lit’y srebrne, lit’y złote i w kwiatki – dosłownie wszystkie, wszyściusieńkie ( hmm, jaki neologizm w moim wykonaniu). Ale jak już na początku napisałam był to sen, tylko sen, nocna mara – zwał jak zwał – niestety nie mam takie pokoju :( Ach, kto by nie chciał, ale fakt pozostaje niezaprzeczalnym faktem, że buty uwielbiam.


Spotkała mnie niezaprzeczalna przyjemność odwiedzenia wzorcowni takiej fajnej marki jak Heavy Duty ! Wow, był to dla mnie szok! Podejrzewam, że on to jest winowajcą mojego snu, gdyż ta wzorcownia właśnie tak wygląda jak pokój Bucikowej Księżniczki. Przeraża mnie myśl, jak musi wyglądać wzorcownia Jeffrey’a Cambell’a albo Kurta Geigera, mogłabym nie przeżyć takiej wizyty – znaczy się moje serce, taki natłok wrażeń ;). 
Moja wizyta zaowocowała moim własnym, autokratycznym podziałem kolekcji dostępnej w sprzedaży. 

I tak w kategorii  „must have” znalazły się:
- czarne nakrapiane kalosze, idealne na poranny spacer w leniwą sobotę,



- brązowe kozaki - będą pasować do mojej sukienki z kolekcji H&M by Madonna,




- brązowe kozaki typu muszkieterki ( ooo – sama się zdziwiłam tym wyborem, PRZECIEŻ JA NIE LUBIĘ MUSZKIETEREK!, a jednak. Jak to ludzie się zmieniają ;) ) 



- różowe bokserki – BOSKIE! 


A teraz kategoria nr 2 - „I like it”:
- saszki, a najbardziej wykończenie wewnętrznej strony bucików,

- nowoczesna odmiana emo, kratka chwyta za serce a kożuszek rozkłada na łopatki,


- balerinki w klimacie orientalnym 

Wszystkie te cuda i dużo więcej możecie kupić tutaj: KLIK KLIK a dla łowczyń promocji news z ostatniej chwili - SALE! SALE! - do -70%

Czekam na Wasze stylizacje z powyższymi bucikami, może podsuniecie mi jakieś fajne pomysły jak można je nosić :) Najbardziej inspirujące oczywiście zostaną opublikowane na moim blogu. Wysyłajcie je na adres mailowy.  

1 komentarz:

  1. Jeśli chodzi o te muszkieterki ze zdjęcia, są to butki z HD model DEGAS, jeżeli moge dac Ci małą radę, to nie kupuj tego modelu. Ja zeszłej jesieni je kupiłam i tej samej jesieni dostałam dwie nowe pary w ramach gwarancji (nie sposób wyczuć, czy w danym dniu nie będzie padał deszcz). Pani w sklepie, powiedziała, że ten model jest najczęściel reklamowany. Ale mimo wszystko mam je nadal w posiadaniu, ponieważ ich wygląd jest oszałamiający. Na suche jesienne dni sa idealne.

    OdpowiedzUsuń