czwartek, 17 lutego 2011

Nowinki ze świata mody

Przedstawiam markę Suffrage. Paryska ekskluzywna marka z elementami orientalnymi zaprojektowana przez Polkę :) Nie tyle ja znalazłam markę co marka znalazła mnie - a dokładnie Felik Wong. Już wkrótce więcej na jej temat, ponieważ przygotowuję wywiad z Anetą Kawecką. 
A co skłoniło mnie do zainteresowania się Suffrage, oprócz Felika oczywiście :)? Pierwsze zdanie, które przeczytałam na stronie www.suffragefashion.com

Filozofia Suffrage to szeroko pojęta wolność wyboru, to prawo samostanowienia o własnej tożsamości. Tożsamość według Suffrarge nie podlega ograniczeniom kulturowym lecz jest budowana, kreowana i rozwijana poprzez doświadczenie bogactwa różnorodnych wartości, niezależnie od kultury pochodzenia.
 
Tym samym, wywiad zapowiada się interesująco, hmm ciekawe skąd udział Polki w takim "międzykulturowym" projekcie ...

 


Zdjęcia są własnością Suffrage.

2 komentarze:

  1. Czy to rzeczywiście jest paryska ekskluzywna marka?Skąd o tym wiesz? Felik Wong napisał podobne listy do innych blogerek piszących na temat mody i w ten sposób robi p.Anecie reklamę w Polsce. Jesteś pewna, że nasza projektantka jest sławna w Paryżu.Każdy teraz przecież może sobie założyć stronę.,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy zapraszam do przeczytania wywiadu z Anetą Kawecką. Nie widzę nic złego w tym że Felik wysłał informację o marce do blogerów, wręcz przeciwnie bardzo się ciesze, bo dzięki temu mogłam poznać Anetę. Mam nadzieję, że już wkrótce ją poznam podczas Sopot Fashion Days.

    OdpowiedzUsuń