piątek, 25 lutego 2011

Rodzina Kurta Geigera

Wszyscy wiemy jak Kurt Geiger potrafi nas zachwycić, nie jest to już nic dziwnego ani nadzwyczajnego. Taki kolorowy ptak butowych kolekcji ( o i znów neologizm, jakiś ten słownik za mały dla mnie). To co proponuje na sezon SS 2011 nie odbiega generalnie od panujących trendów - i tutaj jestem troszkę rozczarowana, liczyłam na jakieś odkrycie z mojej strony, ale jednak estetyka jak najbardziej na najwyższym poziomie. 

 Zrobiłam mały research gdzie można je kupić :)
i oczywiście tutaj: http://www.kurtgeiger.com
Wszystkie adresy są podlinkowane, więc wystarczy kliknąć aby znaleźć się w wirtualnym świecie zakupocholików :) 

W Polsce niestety nie można kupić butów z tej kolekcji, chyba, że coś przegapiłam, wówczas proszę o pilny kontakt :) 



Ale ja nie tylko o KG chciałam Pisać. Zachwyciła mnie kolekcja Carvela młodszej siostry KG. Lovely. 

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony domowej Kurta Geigera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz