wtorek, 20 grudnia 2011

December evening

Grudzień lubię najbardziej ze wszystkich miesięcy w roku. Mimo, że zimny to wyjątkowo ciepły. W grudniu wszystkie trudne sprawy okazują się wyjątkowo błahe. Grudzień daje nadzieję, że następny rok będzie tym najlepszym. Planujemy, marzymy. Jesteśmy dla siebie bardziej serdeczni. Świat jest naelektryzowany pozytywnymi emocjami. Chciałabym uchwycić tą atmosferę i zamknąć w pudełeczku, aby mieć ją przy sobie przez cały rok. 
Na zdjęciu jestem z moją  młodszą siostrą blogerką Kapucziną a za obiektywem brat Szymon


  

 


A gdyby ktoś bardzo chciał wiedzieć co miałam na sobie, więc: komin by Kaya, parka - wyszperana przez Kaye dla mnie w SC, tunika, narzutka - SC, spodnie - nie wiem skąd je mam, bransoletka - DIY, torba - DIY. Jeżeli coś pominęłam, przepraszam.

5 komentarzy: