wtorek, 6 grudnia 2011

Missoni - Summer 2012

Zygzakowe wzory Missoni przeszły już praktycznie do klasyki mody. Czy to już nie jest nudne? Kolejny sezon, kolejna kolekcja pod znakiem zygzaków i pasków? Tak sobie myślałam zanim zerknęłam na kolekcję letnią 2012. Ta marka mnie zadziwia. Wydawałoby się, że motyw jest już w pełni wykorzystany, wszystkie mutacje już były. A jednak nie. Ta kolekcja jest kolejną wariacją na temat zygzakowo-paseczkowy, ale tym razem widocznie zainspirowana flamenco. Taka mieszanka Meksykańsko - Hiszpańska. Ciekawy efekt został uzyskany przez warstwowe narzucenie kolejnych części garderoby na modelki. Falbany i frędzle wydobywają energię z ubrań i jakoś tak przemawiają do mnie: "włóż nas, poczujesz się wyjątkowo i wesoło". Hmm muszę to przemyśleć :)

 









Źródło zdjęć Missoni.

5 komentarzy:

  1. Dla mnie u Missoni za dużo się dzieje - tu frędzle, tam wzory, po drodze warstwy, różnorodne materiały... ale jestem zakochana w połączeniu kolorów w ostatnim zdjęciu. A taki naszyjnik wpisuję na listę życzeń!

    OdpowiedzUsuń
  2. czuję w tym inspirację Barceloną, ale wolę jednak miasto, ta kolekcja do mnie nie przemawia/ izytka

    OdpowiedzUsuń