sobota, 4 lutego 2012

Czy Konieczka obrała kierunek a'la McQueen?

W zeszłym roku byłam na pokazie kolekcji Kasi Konieczka Nekromantik ( tutaj możecie przeczytać moją rekację) kolekcja mnie nie zachwyciła - nie moja estetyka, ale zdecydowanie Konieczka wielką artystką jest, co udowodniła ponownie swoją nową kolekcją. Miałam okazję zobaczyć pokaz, a raczej zobaczyć malutki zwiastun, tego co Kasia dla nas szykuje. Podczas imprezy promującej nową inwestycję dewelopera Torus projektantka uchyliła rąbka tajemnicy. To co zobaczyłam wprowadziło mnie w nieskrywane osłupienie. Każdy najmniejszy element kostiumów był perfekcyjnie dopracowany, a dodatkowo bajecznie cudowny. Nie jest to moda użyteczna, to fakt  - jest to moda będąca dziełem sztuki. Każda pozycja z kolekcji opowiada inną historię, lecz wszystkie razem tworzą całość. W mojej interpretacji opowiada ona historię świata, a raczej może narodziny świata. Konieczka ukazała w swoich kostiumach wielokulturowość narodów, ich wzajemne przenikanie się.  Jednak nie tylko widzę inspirację multikulturową, mam wrażenie, że nasza projektantka obrała kierunek a'la McQueen.  A Wy jak sądzicie?







Jedno jest pewne, jestem wielbicielką talentu Kasi, niewiele takich w Polsce mamy i powinniśmy o nią dbać. Zdjęcia może nie oddają tego co na żywo widziałam, bo cudowna sceneria żywego ognia nie pozwoliła na mega -super jakość. Za zdjęcia dziękuję Karolinie. Obiecuję Wam, że już wkrótce bliżej przedstawię Wam projektantkę.

6 komentarzy:

  1. Ja podziwiam, szczególnie gorsety ale na pewno nie ma tu McQueen, on był perfekcjonista w kroju, tu tego nie widzę ale widzę inspirację innym projektantem, Jean Paul Gaultier .

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia jest mega utalentowana, absolutny diament! Jej kostiumy są intrygujące i ponadczasowe / izyta

    OdpowiedzUsuń
  3. ten turkusowy projekt gorsetu to jakas masakra i ten tiuuuuul fuuuu!korona strasznie wiochmeńska.... do McQueena daleko jej brakuje, oj daleko....strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ten pokaz to jakaś prowizorka, gratuluję doboru butów!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki tam McQueen...? on w życiu by tak niedopracowanych projektów na pokaz nie wystawił...

    OdpowiedzUsuń