poniedziałek, 13 lutego 2012

Jak wygląda Trójmiejska ulica?

Na to pytanie i wiele innych, równie trudnych, starałyśmy się odpowiedzieć podczas panelu dyskusyjnego, na który zostałyśmy zaproszone przez portal Lookmash do sopockiego klubu Immersion. A piszę w liczbie mnogiej, gdyż miałam okazję wymienić swój pogląd na tą jakże ważną sprawę z Pauliną, SylwiąOlą i Hanią. Tak, tak, dobrze czytacie - nie tylko ja mówiłam, czasami się nawet i nie odzywałam, dziewczyny również miały szansę powiedzieć kilka słów... A czy udało nam się odpowiedzieć na to pytanie? Śmiem twierdzić, że zdecydowanie tak - Trójmiejska ulica wygląda coraz lepiej, coraz barwniej, coraz bardziej fashion. Wystarczy spojrzeć na zdjęcie poniżej:


 
Uważąm, że nie jest to efekt ludności napływowej w okresie wakacyjnym,;), bo przecież Trójmiasto to kurort, zdecydowanie jest to efekt wzrostu świadomości modowej wśród społeczeństwa. Chcemy się ubierać fajnie, modnie, stylowo a inspirację często czerpiemy ze swych własnych szaf. No przynajmniej ja tak mam :)) Ale z tego co udało się ustalić między nami blogerkami, inni też tak mają :D. Dziewczyny zaglądają do swych przepastnych szaf i wyciągają cały wór inspiracji. Bo z modą jest tak fajnie, że wszystko w niej już było, więc wszystko tak naprawdę jest modne, kwestia tylko odrobiny dobrego smaku i wyczucia. 



Bardzo dziękuję portalowi Lookmash za taki fajny wieczór, pełen wymiany zdań na ciekawe fashion tematy, poznałam fantastycznych ludzi, a przybyłym na panel "słuchaczom" dziękuję za czynny udział, bo dzięki nim ta dyskusja żyła i nie była tylko wymianą informacji między blogerkami :).

Oczywiście skorzystałam z okazji i "dałam się" ustrzelić Szymonowi :), ok powiem prawdę - ubłagałam Szymona, żeby zrobił mi kilka fotek, na zdjęciach z Pauliną








2 komentarze: