piątek, 24 lutego 2012

Uff, uff - zaufaj mi .....

Zaufanie, wielkie słowo... ważne słowo. Bez zaufania trudno we dwoje na co dzień żyć, można tylko obok siebie współistnieć, ale czy warto marnować na taką egzystencję czas? Życie jest zbyt krótkie, aby tylko egzystować. Czasami jest tak, że przyzwyczajamy się do tego co mamy i brak nam odwagi na zmianę swojej sytuacji. Ale wracam do zaufania. Jeśli nie ufamy, nie możemy żyć szczęśliwie. Przeszkadzają nam obawy, które zabierają poczucie bezpieczeństwa, odbierają radość.... 







 Fot. Szymon Brzóska.

6 komentarzy:

  1. po Gdańskim bruku w takich szpilach...szacun...wielki szacun:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, cudowne kolory, bardzo ciekawe buty! :)
    Super look! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Postawiłaś na zieleń.. a ja na róż :) Pozdrawiam
    Patrycja M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienia kolorów. Bardzo efektownie wyglądasz. Mam coś co mogłoby Cię zainspirować- spróbuj!
    http://www.fotoatrakcja.pl/czytelnia/jestem-eko-----jestem-trendy

    OdpowiedzUsuń