czwartek, 17 maja 2012

Prezent od Beautyface

Aaaaa jestem zachwycona !!!!!!!!!! Dostałam w prezencie maskę kolagenową. Takie cudo pierwszy raz w życiu stosowałam, ale nie ostatni. Tego jestem pewna bardziej niż tego, że ma 3 imię mam Maria. ( Prawdopodobnie tak właśnie jest - ale niech tylko ktoś odważy się powiedzieć do mnie Maryśka ). 


Maskę nałożyłam sobie wczoraj wieczorem, a dziś mój nos, bo o niego mi najbardziej chodzi wygląda o 200% lepiej. Wam dokładnie mówię o co chodzi. Jestem na stałe związana z katarem, czego wynikiem jest ciągle zaczerwieniony, podrażniony nos - a dokładniej skóra na nim. Jak jest jakieś pylenie, to zamykam się w domu, spuszczam rolety - żeby ludzi nie straszyć. W lustro też nie zaglądam, żeby siebie nie straszyć. Jednym słowem - dramat. Wczoraj nałożyłam maskę a dziś moja cera, a szczególnie skóra w okół nosa wygląda świetnie. 
Rewelacyjny produkt, co prawda z nakładaniem miałam mały kłopot, ale praktyka czyni mistrza. Więc sprezentuję sobie jeszcze taką maskę, aby tym mistrzem zostać ;). Maskę możecie kupić tutaj


1 komentarz: