środa, 16 maja 2012

Z czasem ....

Tik tak, tik tak, ponoć tak bije biologiczny zegar. Starzejemy się, też ponoć. Jak miałam 10 lat, to osoba 20 letnia wydawała mi się taaaka stara, a jak miałam 20 to, ta po 30 była zgredą. Teraz mam już ponad 30  i ciągle czuję się tak samo jak w wieku tych 10. No może troszkę przesadziłam, ale czuję się młodo i ciągle całe życie przede mną. Mam nadzieję, że tak samo będę czuła się za 10, 20 czy 30 lat. 

Dorota Wróblewska, rozpoczęła fajny projekt, który mam nadzieję, że otworzy wielu osobom oczy. Przecież, to ile mamy lat nie zależy od tego co mówi nasza metryka, ale zależy tylko i wyłącznie od nas samych. Kto powiedział, że w wieku 50 lat nie można świetnie się bawić a w wieku 65 lat podbijać świat? No kto? Czasami mam wrażenie, że dawno temu grono ludzi ustaliło między sobą, że jak się kończy X lat to nie wypada .... Następnie, te same osoby wmówiły to pozostałej części społeczeństwa, że to szczera prawda i tak jest, bo przecież nie wypada .... I ta plotka krąży po świecie aż do dziś. Trzymam kciuki za projekt "Moda dla każdego", może w końcu plotka zostanie zdemaskowana... 




1 komentarz: