czwartek, 13 stycznia 2011

Moje paranoje ...

Jak byłam mała moją ulubioną zabawą było wycinanie papierowych lalek i robienie do nich ubranek. Lalki miały szafy pełne ciuchów mojego własnego projektu. Teraz małe dziewczynki mają do dyspozycji mnóstwo zabawek, między innymi i takie, jakie ja sama sobie robiłam i pewnie Wy również. 


Z bawienia lalkami już wyrosłam, ale projektowanie ubranek mi zostało :)

Przedstawiam Wam kilka moich projektów oraz stylizacje z nimi w roli głównej.



Czerwona hipnotyzująca sukienka z dekoltem falą, na plecach fikuśne wycięcie ze złotym łańcuszkiem, seksownie opadającym na plecy. 
Buty w kolorze cielistym, do wyboru Charlotte Olympia  (koszt około 1000,00 Euro) lub Fahrenheit Duren  ( koszt około 140,00 zł) świetnie będą prezentować się z czerwoną torebką z kolekcji New Look lub z kolekcji Jimmyego Choo całość uzupełni bransoletka w kolorze złota firmy Reserved.










Fioletowa sukienka, wiązana na szyi i u dołu, lekko dopasowana w talii. Marszczenie przy szyi optycznie powiększa biust. Ja ubrałabym do niej zielone szpilki Yves Saint Laurent oraz fioletową torebkę z łańcuszkiem na ramię Juicy Couture. Ale kombinacji może być oczywiście wiele. Szpilki w cętki leoparda (Qupid System) również świetnie będą się prezentować z fioletową torebką, lub też fioletową torebkę można zamienić na klasyczną zieloną z kolekcji Kvoll'a. 

 



Teraz coś innego, zielona sukienka dla odważnych. Pomarańczowy akcent podkreśla kobiece kształty, idealna dla dziewczyn o chłopięcej figurze. Udrapowana górna część sukienki optycznie powiększa biust a marszczona spódnica poniżej pomarańczowej wstawki uwydatnia kobiece krągłości. 
Do takiej sukienki już wystarczą czarne akcenty. Buty Miu Miu lub New Look oraz torebka Michale Michale, ale równie dobrze będzie się prezentować torebka z ostatniej kolekcji Top Secret.  



I na koniec zostawiłam coś najlepszego w moim uznaniu :).

Niebieska sukienka dla dziewczyn o brązowych oczach :) Połączenie stylu militarnego z klasyczną bombką. Wydłużona talia optycznie wyszczupla. Pagony równoważą spódniczkę, doskonała dla każdej figury. Jak już ją uszyję :D  to ubiorę do niej czarne  buty Nornalndy Liliany a do ręki wezmę torebkę  Squad Isabeli. Taka jest moja wizja, ale można równie dobrze założyć buty Giuseppe Zanotti i niebieską torbę Reserved.

A Wam, która najbardziej przypadła do gustu?





1 komentarz: