sobota, 22 stycznia 2011

Włoskie inspiracje

Aby tradycji stało się zadość i dziś kulinarne inspiracje. 
Włochy to kraj, który uwielbiam ( w moich żyłach nie płynie włoska krew, ale podejrzewam, że gdzieś kiedyś któryś z przodków coś musiał zakręcić w tej sprawie, bo inaczej dlaczegóż by mnie tam tak ciągnęło :)).

Na dobry początek wieczoru




Odrobina pomidorów, troszkę ryby, jajko aaa i makaron. Wiem, wiem szaleństwo - moje szaleństwo. 

Włochy jako kolebka sztuki ma w swym obszernym portfolio fashionerskim takie nazwiska jak Nina Ricci, Giorgio Armani, Ottavio Missoni, Miuccia Prada, Donatella Versace, Roberto Cavalli, Franco Moschino i wielu wielu wielu innych. 

Mnie urzekł dziś pokaz domu mody Nina Ricci. Projektantka urodziła się we Włoszech ale całe życie spędziła we Francji, tam również ma siedzibę dom mody Nina Ricci, który założył jej syn.
Nie byłabym sobą, gdybym nie podzieliła się z Wami tym co mnie najbardziej urzekło. 

Fot. by www.ninaricci.com


Na koniec moja stylizacja zainspirowana sukienką z kolekcji Ricci.


Cudowna torebeczka ze sklepu SuperStyleMarket a buty z kolekcji Jimmiego Choo, można je kupić tutaj, sukienka oczywiście spod mojej ręki.

A teraz, czas na włoskie wino :). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz