czwartek, 6 stycznia 2011

Stylizacje - inspiracje ...


Ostatnio rekordy popularności bije serial „Mad Men”. Serial na wskroś przesycony amerykańskością lat 60 – papierosy, wyrafinowane stylizacje, papierosy, stereotypowe rodziny, papierosy, woda kolońska, papierosy... 

Atmosferę Ameryki lat 60 czuć przez ekran telewizora. Pierwszy odcinek, który zobaczyłam szczerze mnie zadziwił. Jak z taką wiarygodnością Matthew Weinerowi udało się to wszystko zobrazować? 
Każdy wielbiciel marketingu powinien obejrzeć kilka odcinków. Zobaczyć jak rodziły się podwaliny tego co teraz mamy, wielkich kampanii reklamowych, ryzykownych pomysłów wprowadzania produktu na rynek, zmian społecznych które determinowały powstawanie nowych trendów w reklamie.
... ale, ale, nie o tym chciałam przecież pisać. Inspiracje, otóż właśnie one miały być tematem tego artykułu. 
Moda kołem się toczy, więc i lata 60 znów wrócą . A tak szybko jak to koło się toczy tak szybko powracają trendy. Biorąc pod uwagę fakt, iż stylistka serialu Janie Bryant została nominowana przez Refinery29.com do rankingu najbardziej wpływowych osobowości świata mody, ten trend wrócić jeszcze szybciej. 

Przyjrzyjmy się stylizacjom, które wyszły spod ręki Janie. 
 

www.amctv.com
Czy taka stylizacja przyjmie się na ulicy? 
 
 
W Domu Mody Coco Chanel znalazłam taką interpretację 
 

Spring/Summer 2011, Ready-To-Show, October 5,2010, Paris
 
Miu Miu jest równie interesująca i w sumie jak dla mnie, hmmm może nawet bardziej inspirująca, Coco Chanel jednak czasami jest dość zachowawcza, aczkolwiek ciągle nieśmiertelna. 


Miu Miu, Fall/Winter 2010/2011




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz