wtorek, 18 stycznia 2011

Studniówkowe propozycje :)

Natchniona postem stworzyłam naprędce taką oto mini kolekcyjkę :)


Tak naprawdę jest to spódniczka z gorsetem. Gorset zapinany na guziczki w stylu militarnym, spódniczka na wielowarstwowej haleczce z tiulu - gorset wykończony tym samym tiulem.




 
A to taka propozycja dla wielbicielek stylu empire unowocześniony o spódnicę bombkę. Seksapilu dodaje wycięcie na plecach. Ja ubrałabym do niej po prostu oficerki, ale to takie moje małe wariacje :).




 Nowoczesna wersja fraku na kilkuwarstwowej halce :)



Gdybyście chciały wiedzieć jak wygląda połączenie średniowiecznej wersji gorsetu z nowoczesną spódnicą tulipan, to już wiecie.

Kolejna wariacja na temat "wiele halek" :)



4 komentarze:

  1. Zdecydowanie podoba mi się nr. 1:) Gorset to dobry pomysł:) No i tiul:) Jak w mojej sukience:) Jeszcze nr.2 bardzo mi się podoba, taka dziewczęca:)


    Autorka postu z Kowbojek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że Ci się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Furorę w moim sercu zrobiła sukienka nr 5! :) Czy oprócz projektów tez szyjesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, również szyję :)Jeżeli bardzo jej pragniesz napisz do mnie, na stronie kontakt jest mail do mnie, coś zaradzimy :).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń