środa, 25 stycznia 2012

Blogująca dziewczyna

Kochani, zazwyczaj to ja proszę ciekawe osoby o chwilę rozmowy, a tym razem poproszono mnie :) Udzieliłam wywiadu portalowi MMtrojmiasto.pl

Oto jego urywek: Skąd pomysł by założyć bloga? Czy miałaś od początku wizję, jak on powinien wyglądać? Czy wzorowałaś się na kimś?

Historia jest dość śmieszna. W pierwszej wersji miał to być blog kulinarny, bo uwielbiam gotować, ale jednak bardziej pasjonuje mnie moda. Pamiętam jak miałam gdzieś 7-10 lat, pocięłam garnitur taty i zrobiłam sobie z niego spódniczkę, oczywiście podczas nieobecności rodziców.


Nie miałam żadnej wizji, po prostu chciałam zamieszczać gdzieś swoje pomysły, pisać co myślę. Wcześniej nie miałam czasu na prowadzenie bloga, więc ten pomysł musiał troszkę odleżeć w mojej głowie. Nie wzorowałam się na nikim.

Czym zajmujesz się poza prowadzeniem bloga?


Moją drugą pasją jest marketing. Zajmuję się kampaniami reklamowymi w internecie. Ale od tego roku również rozpoczęłam współpracę z Dorotą Wróblewską, jako jej Wirtualna Asystentka. Jest do dla mnie ogromne wyróżnienie i wielka szansa, bo będę uczyć się od najlepszej osoby w branży fashion w Polsce.....

Całość możecie przeczytać tutaj.

4 komentarze: