wtorek, 3 stycznia 2012

Jason Wu Pre FW 2012

Dziś dla odmiany pokażę Wam kolekcję, której urok tkwi w prostocie. Kolekcja tak naprawdę składa się z dwóch części - co dość dobrze widać na zdjęciach. Jason Wu zainspirowany grafikami Charley'a Harper'a  stworzył kolekcje łączącą w sobie dwie linie trendów. Lata pięćdziesiąte przeplatają się z wczesnymi latami sześćdziesiątymi, klasyczna długość mezzo, czyli zakrywająca kolana obok maxi. Ołówkowe spódnice i dawno nie widziane spódnice z zębami. Dość odważna propozycja, która ma moje zdecydowane tak. Kolekcja bardzo bogata w elementy, oprócz tradycyjnych płaszczy i marynarek projektant proponuje również peleryny. Misterne wykończenia, dbałość o detale, geometryczne cięcia składają się na perfekcję wykonania kolekcji. Ach ... no i ta pepitka, ciągle modna i żywa.














 W celu zobaczenia całej kolekcji wystarczy kliknąć tutaj.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam taki styl;) Świetna kolekcja;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba moja ulubiona z pre fall. Jestem zakochana prawie w 100% tej kolekcji!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędna kolekcja, nie ma rzeczy która by mi się nie podobała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka z pierwszego zdjęcia spodobała mi się aż do bólu. Tylko skąd teraz taką wytrzasnąć?

    OdpowiedzUsuń