sobota, 7 kwietnia 2012

Świątecznie inaczej.

Chciałam dziś troszkę inaczej o świętach, a raczej o życzeniach świątecznych. Nie ma cię na Facebooku, Naszej Klasie,....., LinkedIn to nie istniejesz. Ponoć. Znam takich, których tam znaleźć nie można, a mają się całkiem dobrze. Dobrodziejstwo internetu dało nam możliwość bycia w "kontakcie" ze znajomymi z całego świata, bliższymi i tymi dalszymi. Dzięki portalom społecznościowym mamy możliwość przesyłania sobie życzeń bez ruszania się z domu. Najpierw pisaliśmy listy, później dzwoniliśmy, później zaczęliśmy pisać maile, smsy, a teraz ? Wstawiamy życzenia na swój profil i ... po sprawie. Im więcej mamy możliwości komunikowania się z innymi , tym bardziej płytsze są te relacje. Każdy z nas jest gwiazdą swojego profilu, obwieszczamy innym za jego pośrednictwem to, co mamy do powiedzenia. Czasami zdarzy się jakaś "komentarzowa dyskusja" i jest super. Bo w zaciszu swego domu możemy wymieniać poglądy, uczyć się czegoś nowego, rozwijać. Ale jednak  z okazji tych Świąt, życzę Wam po prostu, jak najwięcej życzliwej rozmowy, ciekawych spotkań przy świątecznym stole i  delektowania się wolnym czasem podczas wiosennych spacerów. Tylko w taki sposób można poczuć bliskość innych ludzi i prawdziwą atmosferę Świąt. Zaczynam nawet podejrzewać, że w wielkim planie wszechświata właśnie po to świętowanie wymyślono, a biorąc pod uwagę obecne czasy, moja teoria może być całkiem prawdziwa :). 

 

4 komentarze:

  1. A ja do tych najbliższych sercu wciąż wysyłam świąteczne kartki i to ręcznie robione o ile czas na to pozwola. Uwielbiam to robić szczególnie, gdy słyszę, że sprawia to komuś radość:) Nie rezygnujmy z tego:)
    ps. Śliczne jajeczka :D
    Wesołych!!!
    Dolores

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma mnie na Facebooku, naszej klasie, Twitterze itp. A jednak istnieję i mam się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Wiolu, jakie to prawdziwe, niestety:( Ja od tygodnia jestem z moim blogiem na facebooku, ale już widzę, że o wiele raźniej i bardziej swojsko było mi bez tego dodatkowego profilu. No cóż...Życzę Ci radosnych, spokojnych i rodzinnych świąt. Chociaż to już własciwie koniec, ale dobrych życzeń nigdy za wiele. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje serdecznie za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń