wtorek, 16 października 2012

Blog Forum Gdańsk 2012

W tym roku było inaczej. Rozmach z jakim konferencja została zorganizowana imponuje.
Nie ma chyba słów, którymi da się wyrazić podziękowanie dla organizatorów, więc może DZIĘKUJĘ wystarczy :)

A teraz Blog Forum Gdańsk 2012  w liczbach:
135 000 internautów on-line, 
- ponad 200 polskich blogerów i vlogerów wśród uczestników, 
- 66 prelegentów z Polski i zagranicy, 
- 52 wykłady, prelekcje i warsztaty, 
- 48 godzin konferencji, 
- 5 ścieżek tematycznych, 
- 2 drużyny w meczu piłki blożnej 
- 1 niezwykłe miasto czyli Blog Forum Gdańsk 2012.... więcej => 


Podsumowanie BFGdansk 2012

Ten rozmach i te statystyki były doskonale odczuwalne, a porównując je do ubiegłego roku, hmm... no cóż w ubiegłym roku było kameralnie :) 

Niestety, nie udało mi załapać wszystkich wybranych przeze mnie wykładów. Po pierwsze choroba nie odpuściła mi ( nawet BlogForum nie jest jej niestraszne), a po drugie wiele wykładów nakładało się na siebie czasowo. Wierzcie mi, niejeden raz toczyłam w sobie zażartą walkę, którą salę wybrać, gdyby były chociaż nazwane kolorami to przynajmniej mogłabym tym się pokierować w kryzysowej sytuacji ( tutaj mój apel do organizatorów - Ewa, Krystian może to przemyślicie za rok ;)) Generalnie więc pozostała mi jedna zasada, którą się kierowałam - "co mi się przyda"

Grzegorz Marczak , Michał GóreckiMartyna Majchrzak Tymon Tymański

Grzegorz CholewaBartłomiej SzkopKrzysztof KrejtzWeronika Jagodzińska Maja Sablewska

Więcej zdjęć: KLIK KLIK

A na koniec Segritta radzi -  dobra rada nie tylko dla piszących, również dla czytających: 



Matylda, dziękuję! 


Więcej przydatnych rad znajdziecie tutaj: KLIK KLIK.



1 komentarz: