poniedziałek, 26 marca 2012

Amber look 2012

W środę, 21 marca odbyła się gala Amber look 2012. O gali poczytacie wkrótce na serwisie Luxlux, dla którego przygotowałam relację z tego wydarzenia. Tymczasem chciałam Wam pokazać jak wyglądałam w ten wieczór. A wyglądałam inaczej niż zazwyczaj, wszystko dzięki wprawnej ręce Karoliny . Karolina dzięki wielkie za ekspresowy makijaż :*.




A teraz w kilku słowach o gali, czyli to czego gdzieś indziej nie przeczytacie. Monika Richardson prezentowała się świetnie, Mirosław Baka również, niestety tego samego nie można powiedzieć o prezentowanych kolekcjach. Biżuteria cudowna, ale jej tło niekoniecznie. Podczas gali swoje światło dzienne ujrzały kolekcję stworzone wspólnie przez duety projektantów biżuterii oraz projektantów ubrań. Co niektóre kolekcje powinny jednak pozostać w cieniu. Najbardziej rozczarował mnie Michał Starost. Gdyby Zła Macocha szukała sukienki dla Kopciuszka, u niego znalazła by ją z pewnością. Jeżeli chcecie pogrubić swój  tyłek o jakieś 5 rozmiarów - udajcie się do Michała Starosty, jeżeli zaś bioderka Wasze wymagają powiększenia o jakieś 10 rozmiarów, również na to znajdzie się rada. A o nagrodach przyznanych w trakcie gali w następnym poście. 

Jak wprawna szafiarka podam Wam teraz menu, czyli co miałam na sobie :)
Sukienka  - Zara 
Ramoneska oraz torebka - F&F
Zdjęcia Szymon Brzóska


4 komentarze:

  1. no to już wiem, kto jest autorką tego pięknego makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  2. ten makijaż był świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka i wspaniale leży, aż pożalowałam, że to znienawidzona Zara, bo szukam takiej zwiewnej i pięknej już dłuższy czas:)

    OdpowiedzUsuń