wtorek, 27 marca 2012

Amberif 21.-24.03.2012

19. Międzynarodowe Targi Bursztynu, Biżuterii i Kamieni Jubilerskich zwiedziłam wspólnie z Kapucziną i ShinySyl pod przewodnictwem przedstawiciela Urzędu Miasta Gdańsk. Podczas wycieczki miałyśmy bardzo trudne zadanie - wybrać biżuterię do sesji zdjęciowej. Oj, było naprawdę ciężko, tym bardziej, że musiałam zrobić to w ekspresowym tempie, bo czas mnie naglił. Już wkrótce efekty naszej sesji mam nadzieję zaprezentować Wam na blogu. 
Zadziwia mnie fakt, że świat biżuterii funkcjonuje tak jakby obok świata mody. Ta tendencja nie jest obecna tylko w Polsce. Miałam okazję porozmawiać na ten temat z kilkoma osobami w trakcie targów, twórcami biżuterii, właścicielami firm produkujących biżuterię. Wszyscy oni podzielają moje zdanie. Na szczęście Miasto Gdańsk stara się walczyć z tym, nazwijmy to stereotypem. Dzięki gali Amber look i szeregu wielu konkursów, które tym imprezom towarzyszą zaczyna się to zmieniać. 
Mała fotorelacja z targów. 













Foto mix: ja i Szymon Brzóska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz