środa, 28 marca 2012

PROGRESSteron Trójmiasto - belferka

W sobotę miałam okazję wcielić się w rolę belferki :). Bałam się okrutnie, ale wyznam Wam skrycie, że zawsze marzyłam o tym, aby stanąć po tej "drugiej stronie". Prowadziłam warsztaty pod tytułem - Modna torebka, uszyj to sama. Starałam się w prosty i przystępny sposób przekazać jak samej uszyć torebkę. Zależało mi również na tym, aby przekonać uczestniczki warsztatów, że nasza własna praca jest 1000X bardziej wartościowa niż jakakolwiek kopia torebki znanego projektanta. To co się działo przez te 3 godziny przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Dziewczyny wykazały się ogromną kreatywnością, wystarczyło tylko odrobinę inspiracji z mojej strony.  Na mój warsztat przyszły dziewczyny, z których udało mi się wyzwolić bardzo zdolne bestie :). Za co ogromnie Wam dziękuję. Jesteście super !
Niestety, 3 godziny to za mało na samodzielne zaprojektowanie torebki oraz uszycie i zdobienie więc nie mogę Wam zaprezentować gotowych torebek, ale dziewczyny obiecały, że pochwalą się zdjęciami. Czekam zatem z niecierpliwością.








3 komentarze:

  1. Kiedy szkolenia w innych miastach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy, tutaj znajdziesz informacje o pozostałych miastach, aczkolwiek moje warsztaty tylko w Gdyni były :)
    http://fashioterka.blogspot.com/2012/03/progressteron.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Z zadania wywiązałaś się znakomicie :) To były bardzo twórcze i inspirujące warsztaty, i w przemiłej atmosferze. To my dziękujemy :)

    Chwalę się wszystkim swoją torebką. Zazdroszczą :)
    http://mokagie.blogspot.com/2012/03/modna-torebka.html

    OdpowiedzUsuń