niedziela, 23 stycznia 2011

Bajkowy świat Dana Sullivana

                                 Podstawową tezą filozofii angielskiego projektanta Dana Sullivana, twórcy marki Irregular Choice to: Recaptur your freedom which eloped with your youth. W sumie to jedno zdanie wyraża wszystko co mogę napisać o produktach Dana. 

Irregular Choice

Bajkowy świat w zasięgu ręki, kolejny promyczek tęczy, który udało mi się odnaleźć w tej szaro-burej rzeczywistości. Hmm może jednak nie będzie tak źle, w końcu znów troszkę śniegiem przyprószyło :) 
Ale w kolekcji Sullivana nie tylko buty są urocze, również torebki, sukienki, spódnice ...

Irregular Choice


Bardzo wiele z tych produktów wykonane jest z filcu, coraz bardziej mi się to podoba.
A oto według mnie hit!

Irregular Choice
Cudowne szpilki - każdy but wygląda inaczej, a razem tworzą historię i na dokładkę torebeczka, która dodaje całości szlifu.
Wszystkie te cuda możecie kupić w sklepie Irregular Choice a co najważniejsze, jest wysyłka do Polski.

1 komentarz:

  1. dziękuje za komentarz :) o na samym dole widzę moje ukochane buty! mam je w szarym i czarnym kolorze i gorąco polecam! :) IS zawsze beda mnie zachwycały ;)

    OdpowiedzUsuń