czwartek, 25 sierpnia 2011

Bananowy look

Pamiętacie kolekcję Prady SS 2011? Ja przypomniałam ją sobie jak zobaczyłam niebieską sukienkę wyszperaną przez Veronicę. Sukienka po chwili negocjacji trafiła w moje ręce :).




Źródło zdjęcia: klik
Banany wywołują uśmiech na naszej twarzy, radosna małpka, która myśli o psikusie... ten obrazek wprowadza poczucie, iż taki motyw nie jest odpowiedni na kolekcję a co dopiero na kolekcję Prady. A jednak jest to mylne uczucie. Prada wprowadziła banany na salony :) a z salonów na ulicę .... poprawiają humor, odejmują lat, dodają lekkości i pozwalają spojrzeć z przymrużeniem oka na szarą rzeczywistość. 
Prekursorką motywu bananowego była marka Chloe, kolekcja SS 2004 bogata była w bananowy look :)
Źródło zdjęcia: klik.

A ja w bananowej inspiracji wyglądałam tak :) 


5 komentarzy:

  1. ŚWIETNA TA KIECKA, TYLKO CO TAK MAŁO ZDJĘĆ

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaya, wiesz przecie że ja taka wstydliwa jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. eh uwielbiam ta kolekcję, Twoja bananówka też robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  4. W bananowej inspiracji wyglądasz super :) Bardzo lubię styl lat 70, a te buty są po prostu wspaniałe !

    OdpowiedzUsuń