czwartek, 18 sierpnia 2011

Prabal Gurung


Zachwyciło mnie to zdjęcie, dynamika i energia w czystej postaci. 
Zaintrygowana wygooglowałam projektanta :) Prabal Gurung, zaistniał dla świata w 2009 roku podczas New York Fashion Week. Kolekcja Resort 2012 jest świeża i równie energetyczna jak zdjęcia obok. Połączenie ciekawych wzorów, bardzo odważne biorąc pod uwagę obecne trendy. Całość wygląda, jakby nie poddawało się obecnym trendom i szło sobie obok rzeki "faszion", którą wszyscy podążają. Podoba mi się ta odwaga. 









A to mój ulubiony projekt: 

Źródło zdjęć kilk klik.

3 komentarze:

  1. Niby coś prostego, ale jednocześnie skomplikowanego - nie mylić z przekombinowanym. Naprawdę fajne projekty!

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się kolorystyka, moim faworytem jest spódnica w kropy na ostatnim zdj

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, spódnica zdecydowanie robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń