środa, 24 sierpnia 2011

Underground - przedmiot pożądania

Odkrywam przed Wami mój ostatni przedmiot pożądania, moje must have. Idealna linia ciesząca moje oko, podeszwa, która uskrzydla no i te cudowne cętki... Hmm myślę, że moje koty czują się zagrożone o swoją pozycję w mym sercu :).  Oceńcie sami: 


Twórcy kolekcji Underground pokonali wszelkie ograniczenia i stworzyli buty o których będę dziś na pewno śniła. A myślałam, że glany mogą być tylko nudne i nijakie, a jednak nie. Czasami fajnie jest się mile zaskoczyć :)




Na blogu Underground znalazłam kilka fajnych newsów, między innymi o nowości w kolekcji jesiennej. Podobają Wam się? 



Buty tej marki w Polsce można kupić między innymi tutaj: www.ebuty.pl . 
 Zdjęcia są własnością Underground.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz