niedziela, 14 sierpnia 2011

Tunika DIY

Jakiś czas temu oglądałam w New Looku tuniki, wydawały mi się wyjątkowo proste w uszyciu, więc pokombinowałam i tym oto sposobem powstało to coś, co miałam dziś na sobie :) Założyłam do niej różowe dzwony, złote sandałki i jakoś tak dobrze prezentowała mi się w ręce moja kopertówka, która wylicytowałam na allegro. Strój odpowiedni na spacer po Gdańsku. 




 Dodam tylko, że tunika również świetnie sprawdza się na plaży.


****
Kaya, mam nadzieję, że zauważysz wielkość zdjęć :D :P

5 komentarzy:

  1. śliczna jest ta tunika, bardzo ładnie w niej wyglądasz no i ta torebaczka.. mam słabość do pantarki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna tunika! Myślę, że powinnaś rozważyć prowadzenie e-butiku, gdzie mogłabyś sprzedawać swoje dzieła! (Byłabym pierwszą klientką, bo Twoje prace mnie urzekają!) Poza tym WIEEEELKI plus za większe zdjęcia! Dużo przyjemniej się Ciebie ogląda. Pozdrawiam serdecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, od razu zauważyłam!!! i tę piękną ręcznie robioną bransoletkę:)))

    OdpowiedzUsuń