poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Imprezowy look

Długi weekend spędziłam w towarzystwie koleżanek, typowo babski weekend. W sobotę świętowałyśmy urodziny jednej z nas, więc postanowiłam założyć na tą okazję sukienkę, którą kupiłam w Zarze na wyprzedażach. Jak widać różowo - pomarańczowa obsesja mnie nie opuszcza. Wieczór był amazing :) Raz na jakiś czas przydaje się taki typowo babski weekend, można przegadać wiele spraw i spojrzeć na nie z innej strony. 




 Sukienka - Zara, torebka - Primark, bransoletki - DIY, pierścionek, wisiorek, buty - Whole-sale.

10 komentarzy:

  1. Wiola te buty!!! Super :) izytka

    OdpowiedzUsuń
  2. Morze ci służy... Wiola normalnie .... laska nie z tej ziemi... pozdrowionka
    AR

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie! Laska jak się patrzy! Ślicznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :* Buty są bardzo wygodne i stabilne, ale zaznaczę, że od razu jak przyszły to zaniosłam je do szewca żeby obcas na nowo przymocował.

    OdpowiedzUsuń
  5. no co za obuwie, ekspresowy ten twój szewc

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra! Dziewczyno noś mini, służy Twoim nogom:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, wyglądasz rewelacyjnie :) Długość sukienki jest baardzo odważna, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobne znalazłam tutaj: http://allegro.pl/show_item.php?item=1798849006 i oczywiście zastanawiam się nad nimi :D, ale to już będzie przegięcie chyba...

    OdpowiedzUsuń