piątek, 26 sierpnia 2011

OXMO - skandynawski powiew świeżości

Oxmo to marka z typu tych sieciowych, ale nie da jej się porównać do Zary, H&M czy Reserved. Jeden rzut oka wystarczył, aby na mojej twarzy pojawił się błogi uśmiech. O to mi właśnie chodziło! szkoda, że nie jest dostępna w całej Polsce. Kolekcja na nadchodzącą jesień i zimę jest ciekawym oderwaniem od tego co proponują nam pozostałe marki. Dedykowana dla kobiet aktywnych, lubiących wyglądać seksownie i modnie również podczas zimy, co nie jest łatwe biorąc pod uwagę tony rzeczy, które na siebie zakładamy aby było nam ciepło. 









 
Całą kolekcję możecie obejrzeć na stronie OXMO, stamtąd pochodzą również zdjęcia.

8 komentarzy:

  1. a droga ta sieciówka? Kurcze czarny płaszczyk to właśnie to czego potrzebuje!!! izyta

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem miło patrzy się na coś innego niż serwuje nam 3/4 sklepów. miłe są takie ewenementy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden sklep znalazłam w Gdynia a drugi gdzieś w okolicach Łodzi, ten w Gdyni odwiedzę w krótkim czasie, więc napiszę jakie są ceny.

    OdpowiedzUsuń
  4. buty buty buty, wspaniałe no i kapelusze o których będę marzyła przez caly sezon a pewnie nie odważe sie kupic :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kożuszki, wełna, norweskie wzory - to coś dla mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tę kolekcję Oxmo miałam w Hurtowni w której pracuje w ubiegłm tygodniu. Sama wzięłam sobie kilka rzeczy, są świetnie gatunkowo, miłe w dotyku dzianiny wysokiej jakości.Takie marki jak Oxmo swietnie sprzedają się do sklepów typu OUTLET. Polecam gorąco. Moja hurtownia znajduje się w Gdańsku Osowa ul. Międzygwiezdna. Często miewamy tego typu odzież.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Anonimowy, dziękuje za info ja bardzo chętnie odwiedzę hurtownię :)

    OdpowiedzUsuń