niedziela, 14 sierpnia 2011

Gladiatorki

Lubię łączyć bojówki z butami na obcasie, koturnie. Do tych spodni miałam całkiem inne buty, też gladiatorki ale troszkę inne, niestety były wadliwe i musiałam je zwrócić. Długo szukałam odpowiednich butów i znalazłam w końcu w e-sklepie FLEQ. Polecam go, wybór butów jest ogromy, szybka realizacja i ceny bardzo fajne, co przy mojej chęci posiadania niezliczonej ilości butów jest wręcz konieczne :).
Z tymi gladiatorkami jest tak, że nie każde są odpowiednie, stąd moje długie poszukiwanie tych właściwych. Gladiatorki/ rzymianki - generalnie wszystkie buty z paskami, mogą skracać nogi!. Czego osobiście nie lubię i nie polecam. Przy zakupie takich butów zwracam uwagę szczególnie na ułożenie paseczków, absolutnie odrzucam te, które mają poziome paski. Najlepsze jest ułożenie pasków w "jodełkę", tak jak te moje.






A teraz grzecznie odmelduję Wam co tam jeszcze na siebie założyłam:
Ciągle jestem w fazie pomarańczowo - różowej, więc t-shirt  - H&M, torebka - H&M, ramoneska - F&F, spodnie - Top Secret, kolczyki - gift, bransoletki - DIY.

3 komentarze:

  1. Fajnie wykończona ta koturna, lubię ten materiał w wakacyjnych butach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja pomarudzę...i czemu te zdjęcia takie małe?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo wiem ... poprawię się obiecuję :)

    OdpowiedzUsuń