wtorek, 1 listopada 2011

FASHIONPHILOSOPHY FASHION WEEK POLAND – 28.10.2011, part 2

Ostatnim pokazem piątku był rocznicowy pokaz kolekcji MMC Studio Design. Pokaz przez wszystkich bardziej wyczekiwany niż sama kolekcja. Wielkie, piękne show. Tak wielkie, że przesłoniło mi możliwość obejrzenia kolekcji. Modelki, jak zresztą cały wybieg, został obficie obsypany papierowym śniegiem. Hmmm... śnieg + kolekcja Summer 2012... ?! coś mi jednak nie zagrało tak jak powinno. Chyba że, projektanci postanowili przekonać nas, że pory roku mogą być uni-season. Ale ja im i tak nie wierzę, to raczej takie "marketing story" w celu wyjaśnienia braku sezonowości w modzie polskiej. Nie idzie to w parze z modą ogólnoświatową, która jednak mimo wszystko jest ciągle jak najbardziej season. Pokaz uświetniła swą obecnością na wybiegu Joanna Horodyńska, jako ... współczesna Królowa Śniegu.
A jaka jest tak kolekcja? Biała, beżowa i srebrna - czyli, hmm taka typowo zimowa :), to jest propozycja MMC na lato. Czy wybierzecie coś z niej dla siebie? bo ja raczej nie koniecznie w leci, ale w zimie, owszem :). 






5 komentarzy:

  1. o tak mi tez cos tu sie kupy nie trzyma, ubrania jakos wrazenia nie robia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że te płatki miały być takim konfetti wypuszczonym z okazji 15-lecia marki. Plus jeszcze na początku Kasia z balonami.Co do kolorów - to zgodzę się, że szału nie ma - ale MMC zazwyczaj w swoich kolekcjach stosuje zachowawcze barwy.

    Btw: widziałam Ciebie jak z aparatem siedziałaś blisko wybiegu ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. @Glam, to następnym razem należy do mnie podejść i mnie zaczepić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprawię się podczas majowej edycji ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Glam, nie majowej a kwietniowej :D bo już 17-22 kwietnia będzie 6 edycja, chyba będzie trzeba tam zrobić jakaś konkretne blogerskie afterparty :D Może jakiś sponsor się znajdzie :P

    OdpowiedzUsuń