wtorek, 29 listopada 2011

Ozłociłam się ....

Złot tu, złoto tam więc i ja mu się nie oparłam. Złoty jest wszechobecnym kolorem tego sezonu. W każdym sklepie praktycznie można znaleźć złote spodnie, wiem, że pisałam już o tym wcześniej ale tym razem piszę w kontekście swojego sobotniego stroju. Taki w sam raz do biegania po mieście w poszukiwaniu kolejnych smacznych modowych kęsków :). Sweterek i buty pokazywałam Wam już wcześniej, tym razem w jesiennej odsłonie.  Dorzuciłam do nich spodnie, które nabyłam za całe 2 zł na naszym tajnym ryneczku. Spodnie nie wyglądały tak jak teraz, rozmiar 42, bez zameczków i zdecydowanie krój nie mój. Przerobiłam je na bardziej w moim stylu - czyli rurki z zameczkami w nogawkach. Ach i kożuszek  - również z rynku, cena 2 zł. 
A zdjęcia robił Szymon Brzóska.



Bransoletka to wynik piątkowego natchnienia :) 







9 komentarzy:

  1. muszę iść na szkolenie do Szymka!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, naprawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiola, rewelacyjne połączenie kolorów! Bardzo fajne Ci w tych odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejny fajny zestaw :) zazdroszczę ryneczku..

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w takiej pozłocie :) Wszystko świetnie współgra, a moją uwagę szczególnie przykuła torebka - świetny, przyciagający wzrok element. I gratuluję bardzo udanej przeróbki spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz kwitnąco, do tego te zamki no i wspaniały fotograf;p skądś go znam!

    OdpowiedzUsuń