czwartek, 16 czerwca 2011

Biała sukienka

Jestem już na drugiej stronie Polski :) Rano byłam jeszcze u góry a teraz jestem już na dole. Podróż trwała troszkę dużej niż planowałam, ale to z tej przyczyny, iż mili panowie w niebieskich, mało gustownych mundurkach zaprosili mnie na małą pogawędkę w Koninie. Nie mam doświadczenia w tego typu spotkaniach, generalnie mam zasadę, że nie zatrzymuję się w czasie podróży w celu zagadywana obcych, ale tym razem, skoro mnie poprosili wyjątek zrobiłam. Praktycznie, po oświadczeniu mi, iż przekroczyłam prędkość, no cóż miałam zrobić,  przyznałam się, biłam w pierś, a wręcz poprosiłam o ukaranie, no bo skoro nie można .... Ale panowie byli tak mili, że przedstawili mi listę argumentów dlaczego powinni mnie łagodnie potraktować i wiele z nimi nie dyskutując podziękowałam za miłe spotkanie.
A teraz kilka zdjęć, które zrobiła mi w niedzielę Kaya. Tak prezentowałam się podczas drugiego dnia Sopot Fashion Days. 






Sukienka - H&M, buty, okulary - no name, torebka - H&M.

Kayu, bardzo Ci dziękuję za fotki :)

3 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz :) Wszystko mi się podoba, a buty szczególnie. Jakoś nie mogę trafić swojej pary z zabudowanym koturnem :)

    OdpowiedzUsuń