czwartek, 9 czerwca 2011

Dzień Dobry !

Dzisiejszy dzień, jest jednym z tych kiedy potrzeba naprawdę dużego kubka kawy aby jakoś go przetrwać :). Mało tego, że piątek - ja w piątek jestem mega zmęczona, to jeszcze jest pochmurnie i deszczowo. Wygląda tak, jakby miało nie przestać już nigdy padać ..... Najchętniej skryłabym się pod kocykiem z kociakami na kolanach.


Ale, niestety tak się nie da, są sprawy, którymi należy się zająć :) więc w mobilizacji pomaga mi malutka kawka :). 

Miłego dnia Wam życzę :) ! 

4 komentarze:

  1. Malutka?;) W Poznaniu wczoraj było tak szaro, dzisiaj - słońce. I przy normalnej temperaturze! Mam nadzieję,że do Ciebie też zawita :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Optymistyczne wieści mi przekazujesz :) mam nadzieję, że w weekend będzie słonecznie bo inaczej impreza się nie uda :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki super kubek!!!! Zazdroszczę, bo też pochłaniam kawę hektolitrami!!!! Kiedy będziesz w Krakowie?, bo czekam z niecierpliwością! Chwilowo nie mam u siebie w domu netu ale gdy mi wróci, wędę na bieżąco z informacjami u Ciebie. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń