czwartek, 14 lipca 2011

Kosmici są wśród nas...

Ja, kosmitka wyglądałam dziś tak: sukienka H&M, kalosze-DeeZee
1. Nie zachwycać się tym co tandetne i bezkształtne. 
2.   Nie pochlebiać "brzydocie duszy".
3. Nie przyklaskiwać wulgaryzmom na scenie, w domu, w mediach. 
4. Nie promować tego co nijaki i bezwartościowe. 
5. Nie promować braku tolerancji dla wyrażania swojej osobowości w każdej formie. 
6. Nie naśladować bezmyślnie tego co promują inni. 
7. Promować otwartość na świat.
8. Nadawać ważność rzeczom naprawdę ważnym.
9. Starać się zrozumieć to co inne. 
10. Nie bać się być sobą...
... oto dekalog Kosmitów.  Jesteś kosmitą ? 
Odsyłam Was do blogu Doroty Wróblewskiej, jeżeli potrzebujecie dokładniejszego wyjaśnienia :).

4 komentarze:

  1. co tam słychać, kiedy wpadniesz do nas?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko w dzisiejszych czasach być kosmitą. Ale warto się starać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jestem...:) Chyba na pewno! A co do stroju: zastanawiam się nad tą sukienką, którą masz na sobie. I chyba w końcu się skuszę, jeśli gdzieś jeszcze znajdę rozmiar:)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Jag, ja ją kupiłam w SC, generalnie musiałam wszyć na nowo zamek bo z tego powodu ktoś ją oddał, materiał podszewki jest źle dobrany i zrobił się efekt po praniu rozciągnięcia :) ale widziałam w H&M mutacje tej sukienki, więc pewnie już lepiej to rozwiązali :)

    OdpowiedzUsuń