środa, 14 września 2011

Alberta Ferretti A/W 2011/2012

Na moją skrzynkę mailową radośnie dziś wpadł mail od Alberty Ferretti zwiastujący kolekcję Autumn Winter 2011 w sprzedaży. Ochoczo zerknęłam do esklepu i z takim samym dynamizmem jak na mojej twarzy pojawił się uśmiech zszedł z niej, no cóż ... jeszcze nie dla mnie ten sklep. ( Ach, tak tak, optymizm utrzymuje się na tym samym poziomie, gdyż ciągle w kategoriach jeszcze :)) Jednakże ceny nie powstrzymuję mnie przed pokazaniem Wam kilku fajnych pozycji z kolekcji, które być może będą inspiracją zarówno dla mnie jak i dla Was :).






Całą kolekcję możecie zobaczyć tutaj: klik klik.

A teraz kilka dosłownie słów podsumowujących kolekcję. Jestem wielbicielką Alberty i zawsze mnie zachwyca, tym razem jednak nie jest tak. Kolekcja w całości jest po prostu nudna. Jedna jaskółka wiosny nie czyni i tutaj jest tak samo, kilka interesujących pozycji nie sprawiło, iż kolekcja powaliła mnie z nóg. Co nie zmienia faktu, iż nadal ją uwielbiam :) 

1 komentarz:

  1. Genialna, bardzo oryginalna kolekcja ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili- a jeśli masz ochotę, dodaj mój blog do obserwowanych, będzie mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń