niedziela, 4 września 2011

Czerwona kopertówka

Czerwona kopertówka, którą dostałam w prezencie od Kayi jest najlepszym prezentem jaki w ostatnim czasie dostałam. Pojemna, poręczna i na dodatek czerwona !. Wydała mi się dziś świetnym uzupełnieniem całego stroju. Co prawda wychodząc rano z domu nie spodziewałam się, że będzie aż tak ciepło. Sweterek nabyłam w SH za 10 zł ( istne szaleństwo, biorąc pod uwagę ceny z naszego ryneczku) ale był wart swojej ceny. Śliczny szampańsko - złoty kolor idealnie wpasował się w trendy tego sezony, pomimo iż jest to pozycja sprzed kliku sezonów Zary.
Założyłam do niego getry, bo spodziewałam się raczej temperatury w okolicach 15 stopni a nie 25 !!.


 Wyszperałam podobne buty do moich na allegro , nawet przez chwilkę przebiegła mi taka szalona myśl przez głowę, żeby je kupić, ale to by już była chyba przesada ....








5 komentarzy:

  1. Ojj, rzeczywiście piękna ta kopertówka!! Bardzo dobrze wygląda z takim nude zestawem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiola! Jak Ci pięknie w takim zestawieniu! To są Twoje kolory! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz, fajnie, że odważyłaś się na skarpetki+ tego typu buty, naprawdę świetnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kopertówka boska! Ale, ale...połączenie czerwieni z beżem/karmelem wyszło Ci tu idealnie. Fajnie, bardzo fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń