piątek, 14 października 2011

Acne Spring 2012

Jeżeli chcecie zobaczyć najmniej kobiecą kolekcję dla kobiet, zapraszam. Och .... jakie to powierzchowne z mojej strony, i jakie zarazem tradycyjne podejście do mody ... sama się sobie dziwię ;) Minimalistyczne kroje, pozbawione wszelkich kobiecych akcentów - bez udziwnień, bez profilowanych cięć, tylko prosta bryła czasami przełamana nieśmiałym uśmiechem modelki. Taka jest kolekcja Jonny'a  Johanssona na wiosnę 2012. Podoba mi się to, jest inna - kreatywna - daje pole do popisu wyobraźni, co podoba mi się najbardziej. Nie tłamsi i nie zamyka w swojej przestrzeni rzeczywistości, można dowolnie interpretować każdy element. Nudzi mnie Dior, nudzi mnie Karl ... w Acne znalazłam to czego szukałam - wolności. 







A oto płaszcz w którym zakochałam się dogłębnie i szalenie ....
Pic.: Marcio Madeira

3 komentarze:

  1. To może uszyj sobie taki płaszcz :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie przekonuje ta kolekcja:/ Moze jestem zbyt kobieca:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. @ Ania, pomysł rewelacyjny, a że długie zimowe wieczory nadchodzą :)
    @Say me Justine - też w pierwszym momencie mnie nie przekonała, ale jednak dałam jej się porwać :)

    OdpowiedzUsuń