sobota, 22 października 2011

Fashion Week Poland



Jeszcze tylko 3 dni pozostało do największej imprezy modowej w Polsce. Jesienna edycja FWP rozpocznie się 26.X.2011 i potrwa do niedzieli ( 30.X). Swoje kolekcje na wiosnę/lato 2012 zaprezentują najabardziej uznani projektanci i najbardziej znane marki polskiego świata mody. Jesienna edycja odbędzie się w Kompleksie Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej na Księżym Młynie przy ul. Tymanieckiego 22/24. Cieszę się, że tym razem będę, ale nie mam pojęcia jak logistycznie wszystko ułożyć. Chciałbym zobaczyć jak najwięcej, jednak się nie rozdwoję, nie roztroję, hmm.... i co wybrać?. Wpatruję się w harmonogram jak sroka w kość i nie wiem jak się za niego zabrać :). A Wy będziecie? Jeżeli tak, to do zobaczenia !

3 komentarze:

  1. Będziemy:) Ja jeszcze nie zaglądałam do harmonogramu, ale mam nadzieje szybko się z nim uporać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Jag, mam nadzieję, że się zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też! Jak tylko gdzieś znajdę Cię w tłumie podejdę:)

    OdpowiedzUsuń