poniedziałek, 17 października 2011

Inspektor Gadżet

Jeżeli zależy Ci na tym, aby każdy  za Tobą oglądał się na ulicy, chcesz wzbudzać zainteresowanie (ale uwaga - nie zawsze może to być zainteresowanie zdrowe i pozytywne - na opinię innych nie wpłyniesz, z resztą czy warto ? przecież i tak każdy ma swoje zdanie, a wiadomo Polak jest najmądrzejszy i wie lepiej). Jeżeli chcesz wykazać się odwagą cywilną .... ubierz się tak ! 
ale tylko i wyłącznie pod warunkiem, że będziesz czuć się jak w drugiej skórze :) czy to jak wyglądałam wymaga jakiegoś głębszego uzasadnienia








Przy okazji  możecie zobaczyć moją nową bransoletkę wydzierganą ciemnym, samotnym wieczorkiem :D, si si obiecuję - będzie nowy blog tylko z takimi zabawkami, już wkrótce nadejdzie ten dzień ...


7 komentarzy:

  1. też taką poproszę, podoba mi się to czarno-białe zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest :) bardzo się cieszę że w końcu się poznałyśmy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tam kapelusik, jaka sówka!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czemu ale ten strój kojarzy mi się z Włóczykijem a zaznaczę, że przez całe dzieciństwo się w nim kochałam;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaya- wiesz że robi się dla Ciebie :D, Angel - wzajemnie, strasznie się ucieszyłam jak mi napisałaś w sobotę, że jesteś, Anna - wyznam Ci w sekrecie, że też się w nim kochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądałaś zarabiście! a u nas już tak jest, ludzie uwielbiają się gapić na coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. @6roove - dziękuję :), a masz rację z tym gapieniem to tak jest.

    OdpowiedzUsuń