czwartek, 20 października 2011

Annette Görtz

Jakoś tak chętnie podglądam świat mody za naszą zachodnią granicą. Pisałam Wam już o Betty Barclay tym razem postaram się zachęcić Was do bliższego przyjrzenia się nowej kolekcji Annette Görtz. Annette Górtz stworzyła korporację pod nazwą swojego imienia i nazwiska, bardzo dobrze rozpoznawalną w świecie mody. W Polsce tak mi się wydaje, że można kupić asortyment z kolekcji tylko w sklepie  EM cashmere. Kolekcja Zima 2011/2012 jest bardzo streetowa ale z odrobiną nonszalancji, weekendowa ale idealnie również nadająca się do pracy. I co o tym sądzicie? 



 


Zdjęcia są własnością Annette Gortz,  całą kolekcję możecie obejrzeć tutaj.

3 komentarze:

  1. Bardzo klimatyczno-mroczne te prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój styl mój styl mój styl!!!!/izyta

    OdpowiedzUsuń
  3. @Kelly - tak jakoś ostatnio takie klimaty mnie pochłaniają :) @Izyta - wiedziałam, że Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń