sobota, 15 października 2011

Blog Forum Gdańsk 2011

oj, gorąco ... bardzo gorąco... i o co chodzi w tym całym blogowaniu ? o zabiciu nudy? a może o wielką karierę  w wirtualnym świecie? a może w końcu o wolność ?1 Wolność wyznań, wolność słowa, wolność obywatelską, narodową i tak dalej .... i tak dalej .... 

Nie myślcie, że nagle odkryłam istnienie innych blogów oprócz tych modowych, nieeeee. Świadoma ich istnienia byłam już dawno :) Ba.. nawet co niektóre poczytuję od czasu do czasu :) 
Tak naprawdę dzisiejszy dzień był dla mnie pożywką dla mojego intelektualnego Ja. Przyznam się Wam, że nawet dorwałam się do mikrofonu i o dziwo nikt nie wyłączył dźwięku.

Niestety na wykład Rebecci Blood nie zdążyłam, ale w ringu już aktywnie uczestniczyłam.W pierwszej rundzie udział wzięli Paweł Iwaniuk oraz Eliza Wydrych.
Czyli dość skrajne światy się spotkały i w jednym temacie dyskusję prowadzić powinny :). Nasza Fashionelka prezentowała się wyśmienicie ( w krótce relacja foto :)) jednakże pozostał mi pewien niedosyt jeżeli chodzi o zgłębienie tematów dyskusji.
Ot - cała ja, jak zwykle mam swoje zdanie i zbyt mało czasu na wypowiedzenie go :)
I o tym wam wkrótce napiszę, teraz czas mnie goni. 
Druga runda z udziałem Eweliny Majdak ( polecam bloga wszystkim wielbicielom kucharzenia i nie tylko) oraz Azraela Kubackiego
A trzecia runda, istna bijatyka hultajska :) Z udziałem Prezydenta Gdańska - Pawła Adamowicza. Bez obawy, Prezydent nie ucierpiał :). Dyskutowaliśmy o wszystkim - reklamie na blogu, politykach w blogosferze, kierunkach rozwoju blogowania ..... Mogę tutaj tylko zafejsbukować - LUBIĘ TO !

Hmm, co za niedopatrzenie z mojej strony, nie napisałam Wam, że ring prowadził Krystian MacKozer Kozerawski :)
Obszerne relacje później ....

4 komentarze:

  1. Bedziesz jutro? Bo ja bylam ale poszlam zwiedzac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja ci zazdroszczuuuu! Nie rzegap juto Hatalskiej o 13.00 :) /izyta

    OdpowiedzUsuń
  3. nice blog! enjoyed it! following you now... hope you could visit my blog too...


    http://voguelyvan.blogspot.com

    ENTER MY INTERNATIONAL GIVEAWAY! WIN A SATCHEL AND FABULOUS ACCESSORIES! HERE'S THE LINK--> http://voguelyvan.blogspot.com/2011/09/september-october-international.html

    OdpowiedzUsuń