niedziela, 29 maja 2011

Haremki

Wschodni akcent w zachodnich szafach :) Haremki biją ostatnio rankingi popularności. Ja też nie mogę się im oprzeć, ale jakoś żadne, które miałam okazję przymierzać nie ujęły mnie swym urokiem. A to zbyt poszerzały w biodrach, a to zbyt skracały nogi i tp. i td. Postanowiłam uszyć sobie sama. Jeszcze nie jestem pewna czy spełniają moje oczekiwania, ale ... oceńcie sami :)






Hmmm, chyba nadszedł czas aby poszukać sobie jakiegoś fotografa, by zdjęcia bardziej oddawały rzeczywistość :) 
Już wkrótce pewnie w jakimś outficie się pojawią. 

3 komentarze:

  1. Bosz! Ależ Ci ich zazdroszczę! Są mega fantastyczne!? Przyjmujesz zamówienia? ;P Jeśli tak, to jestem pierwsza w kolejce!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny blog, czekam na kolejne notki:)
    zapraszam na

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszły;jeszcze tylko wszyć wąską gumkę w nogawki...i masz śliczności ;-).

    OdpowiedzUsuń