niedziela, 1 maja 2011

Versace FW 2011/2012

Obejrzałam dziś pokaz domu mody Versace na sezon FW 2011/2012. Nie napiszę nic odkrywczego, podobało mi się, wyszperałam więc od razu filmik na You Tube, zapraszam do obejrzenia.


Spójność kolekcji jest tak duża, że aż boli, tego niestety brakuje dość często kolekcjom z naszego rodzimego ogródka, ciekawe dlaczego ? Może jest to kwestia jakiś obaw, że się cała kolekcja nie spodobać, więc lepiej zrobić coś takiego, gdzie choć jedna pozycja się wywoła aplauz ? Hmm ... czuję się z tą myślą, jakbym odkryła Amerykę ! 




A to kilka zdjęć, które pochodzą ze strony Versace, dla tych którym się filmiku oglądać nie chce :) rozumiem ich, czasami też tak mam ....

1 komentarz:

  1. Ja w sumie nie jestem jakoś powalona tym pokazem... Rozmach owszem, ale brak mi świeżości - mam wrażenie, że to wszystko już było.

    OdpowiedzUsuń