czwartek, 21 kwietnia 2011

Dyplomy MSKPU

Na mojego maila przyszło takie oto zaproszenie: 

Zostałam zaproszona przez Maximiliana za pośrednictwem Ursuli Ray - o kolekcji Maxa w następnym poście, bo warto więcej czasu jej poświęcić :) A na razie krótkie fotostory z dnia wczorajszego. 

Wszystko opiszę dziś jeszcze, podzielę się z Wami swoją opinią na temat tego co mi się podobało oraz tego co mi się nie podobało. Dla mnie był to fantastyczny dzień, poznałam wiele wspaniałych osób, wszystko dzięki Małgosi Boy, która gościła mnie w Warszawie. Muszę przyznać, że Warszawa przyjęła mnie bardzo ciepło i serdecznie. Na Dworcu Centralnym powitała mnie letnia aura, słońce przygrzewało jakby co najmniej lipiec był a spacer na Nowe Miasto zwiastował mi niezapomniane przeżycia.
Zdjęcie z Dorotą Wróblewską
Agata Koschmieder ( tak bardzo mnie onieśmieliła, że nie byłam wstanie poprosić o wspólne zdjęcie) oraz Gosia Boy ( redaktor naczelna Kimono.pl)
Dorota Wróblewska oraz Daria Widawska
Gosia Boy i Patryk Strzała
Ja z Maxem
Galę prowadziła Ola Nieśpielak

 Cała obszerna relacja już dziś wieczorkiem :)

3 komentarze:

  1. super :) ślicznie wyglądałaś .. a ta spódnica - boska :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale robisz tło! Widawska się nie umywa ;)

    http://film.onet.pl/fotoreportaze/daria-widawska-na-pokazie-mody,4249405,9148725,fotoreportaz-maly.html#photo9148725

    http://film.onet.pl/fotoreportaze/daria-widawska-na-pokazie-mody,4249405,9148729,fotoreportaz-maly.html#photo9148725

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, faktycznie :) dzięki za linka :))

    OdpowiedzUsuń