czwartek, 17 marca 2011

Buciory, buty, buciki ...

Odkryłam wczoraj Solestruck. Co to jest? Hmm... wielki wór cudnych butów. Znajdziecie tam wszystkie buty, które co najmniej warto zobaczyć. Obok Cambella stoi Jessica Simpson, za nią zaś Kelsi Dagger,  Michael Kors, Bonnie Marcus .... i tak dalej i tak dalej. 
Zachwyciłam się, zadumałam, szybko sprawdziłam czy do Polski wysyłają. Wysyłają, wysyłają :)
Od razu zrobiłam swój ranking i kilka setów, przecież muszę zaplanować co do nich bym założyła, gdyby czasami ktoś kiedyś taki prezent mi zrobił, w końcu jeden bucik już dostałam :) 










No i które, które są najpiękniejsze ?? !! Pomóżcie, bo ja już sama nie wiem ...

Buty pochodzą ze sklepu SoleStruck.

8 komentarzy:

  1. Wszystkie! Ja dziś przeglądałam DeeZee i znalazłam kilka perełek... na szczęście względnie przystępnie cenowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też znalazłam w DeeZee spełnienie moich marzeń, ale niestety nie ma już mojego numeru :( poruszyłam nawet niebo i ziemię, ale niestety nie ma w magazynie, pod półkami, nigdzie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Od dziś będę się modlić, żeby po przebudzeniu znaleźć przy poduszce wór kasy na takie cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dziś??? dopiero ??? wiesz ja to od urodzenia się o to modle ;) Jestem z siebie mega dumna bo na allegro wygrałam licytacje - mam buty za 41 zł, jutro powinny być, mam tylko nadzieję, że będą dobrze sklejone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój gust to zdecydowanie czerwone, ale przyznam, że najbardziej moja uwagę zwróciła torebka ze stylizacji pierwszej (skromne 300f ;) ). Zwłaszcza w zestawieniu z beżem. Elegancko i z charakterem. Do tego fioletowe rajstopy. Fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, te czerwone to moje "must have" naturalnie w marzeniach :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się zakochałam wczoraj w tych butach, ale jednak ten koszt mnie powalił...

    OdpowiedzUsuń
  8. Latem będą pewnie za mniej niż pół ceny ;)
    Na zachodzie są konkretne wyprzedaże. Jeśli ktoś ma większą kwotę na ciuchy to warto się pokusić o bilet do UK na wyprzedaże i tam poszaleć.

    OdpowiedzUsuń