piątek, 18 marca 2011

Nowości w mojej szafie

 W końcu się doczekałam, kurier dziś przyniósł paczuszkę z moimi nowymi butami. Ostatnio naszło mnie na szarości więc jest i szary sweterek i szare buty :) 
Szary jest fajny można go łączyć praktycznie z każdym kolorem, modne ostatnio okreslenie "zieleń to nowy czarny tego sezonu ", "czerwień to nowy czarny tego sezonu " itp. .... w moim przekonaniu każdy kolor jest "nowym czarnym tego sezonu " :) więc i szary również :P Zauważyłam, że pewne fajne określenia przez ich nadużywanie i zbytnie deformacje tracą na uroku ... 

Foto: E

 Buty - allegro, spódnica - własne rękodzieło, sweterek - SH, bluzka - Reserved

Moje obawy co do jakości wykonania butów były całkowicie niepotrzebne, są świetnie wykończone.

9 komentarzy:

  1. Ja zamówiłam godzinę temu również szare czółenka na platformach :D Już nie mogę się ich doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, bardzo się cieszę, że podoba Wam się mój zakup, dodam tylko że zapłaciłam za nie 41 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. So chic!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 41 zł???????????????
    o nie,załamałam się !!!!
    są piękne!!!
    mega kobiece!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buciki:))

    http://justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że się zdjęcia podobają :)
    Świetne buty! Wygodne? Marzę o nich od dawna, ale niestety 170cm i niscy znajomi eliminują mi je :(
    www.dolcegabanka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń